شعرکوتاه/مینیمال

شعرکوتاه/مینیمال

به تلخی رفته اند
قندهایی که با خنده ات
در دلم آب می شد ...

... هادی رضایی ...

آدرس کانال تلگرام شعرکوتاه/مینیمال
https://telegram.me/minimalism94

بایگانی
آخرین مطالب

باران امیری

يكشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۵ ق.ظ

آن شب ها را هرگز ازیادها نخواهم برد شبی ک با تو آشنا شدم ونمی دانستم کیستی ب هرحال آن شب ستاره ها هم شاهد این عشق بی نشان بودن شب های پرستاره وزیبا اما کمی سرد ولی آن سردی با وجود تو معنایی نداشت شبی ک جایت را ازدور درقلبم مجسم کرده بودم وبرای همه ی شبها آن جا،جای تو بود نگاهی را ک من ناخودآگاه بسوی شب تنهایی فرستاد چه نگاهی بود!!!! کاش آن شب هرگزعشق تو را دردل راه نمیدادم وحالا اینگونه آتشینم ک آن شب تصادفی بود در دگرگون کردن زندگی من



🍁#روزهای_جمعه

🍁#اشعار_شما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی